GameNerds
Menu
SOCIAL:
Filed under: Battlefield

Battlefield 2042 update 5.2.0: volledige Patch Notes gepubliceerd

Battlefield 2042 fans, we hebben geweldig nieuws! Update 5.2 wordt volgende week uitgerold met een scala aan fixes, verbeteringen en een rework van de laatste map. Deze update pakt belangrijke gameplay-elementen aan, zoals het geluid, AI-gedrag, Battlefield Portal-ervaringen, en nog veel meer.

Laten we direct in de details duiken:

 

Volledige Patch Notes – Update 5.2 Battlefield 2042

Audio

  • Een probleem opgelost waarbij het glijdgeluid eindeloos zou afspelen als een speler werd gedood tijdens het glijden.
  • Een audio-probleem opgelost dat resulteerde in geen inslagsgeluiden wanneer getroffen door bepaalde wapens terwijl in een luchtvoertuig.
  • Subsonische munitie zal niet langer knalgeluiden van kogels hebben.
  • Sundance zal nu een Voice Over afspelen bij het aanvragen of overslaan van een revive.
  • Het volume van de late reflectiegeluiden van Crawford’s Mounted Vulcan verminderd.
  • Een probleem opgelost dat ervoor zorgde dat Irish’s DC-2 Deployable Cover geen geluid afspeelde bij vernietiging.
  • Het aanvallen van vriendelijke spelers in het hoofd met een melee wapen speelt niet langer een kogelbotsingsgeluid af. We raden nog steeds niet aan om je vrienden in het hoofd te steken.
  • Het audio-effect voor de EMP-granaat verbeterd.

Soldier & AI

  • De pinguïns hadden wat vet op enkele van de ladders geplaatst, wat resulteerde in Specialisten die de controle over zichzelf verloren bij het gebruik ervan. We hebben de pinguïns verteld dat deze objecten ladders waren en geen glijbanen. Ze gingen met tegenzin akkoord om hun rommel op te ruimen.
  • Een probleem opgelost dat ervoor zorgde dat richtingspijlen naar bondgenoten soldaten en voertuigen altijd aanwezig waren, zelfs als ze in het zicht van de speler waren.

Battlefield Portal

  • Een probleem opgelost dat resulteerde in lange namen voor Custom Experiences die niet correct werden weergegeven tijdens het laadscherm.
  • De Teleport Block voor MCOMs zal nu correct functioneren op Flashpoint.
  • Game Mode-iconografie bijgewerkt om de iconen binnen My Experiences Tab correct weer te geven.
  • Een probleem opgelost dat ervoor zorgde dat de BC2 Armored Transport voertuigen het verkeerde icoon hadden.

Maps

  • Exposure: Een probleem opgelost dat Sundance toeliet om buiten het speelgebied te vliegen.
  • Reclaimed: Custom Conquest is nu beschikbaar binnen Battlefield Portal!

Modes

  • Rush: Aanvallers kunnen niet langer zien of Verdedigers MCOMs aan het ontmantelen zijn via de weergegeven iconografie, en Verdedigers kunnen niet zien wanneer Aanvallers deze aan het bewapenen zijn.
  • Verbeteringen aangebracht aan de terugtrek-timer en de ‘fall back’-meldingen voor Verdedigers.

Specialisten & Gadgets

  • Struiken blokkeren niet langer spelers van interactie met gedropte wapens en ingezette gadgets.
  • Een probleem opgelost dat ervoor zorgde dat de oproep-tablet in de Hazard Zone automatisch de eerste oproep annuleerde.
  • Een probleem opgelost dat ervoor zorgde dat post-explosie rook VFX niet verscheen voor spelers die de explosie niet zagen op het moment dat deze afging.

Ammo Crate

  • Ammo Crates hebben nu een gedeelde bevoorrading cooldown tussen andere ingezette ammo crates.
  • Ammo & Medic Crates hebben nu een oplaadtijd van 16 seconden, in plaats van 30.
  • Ammo Crates bevoorraden nu elke 15 seconden, in plaats van 20 seconden.
  • Ammo Crates geven nu een extra magazijn aan zowel primaire als secundaire wapens.

Anti-Tank Grenade

  • Een probleem opgelost waarbij Anti-Tank granaten van een voertuig konden stuiteren zonder te ontploffen terwijl het voertuig zich van de gooier verwijderde.

C5

  • Een probleem opgelost waarbij C5 kon stuiteren van andere C5 die al aan een doelwit
>
MENU