GameNerds
Menu
SOCIAL:
Filed under: Battlefield, Nieuws

Interview met de Weapon Designer van Battlefield 1

DICE heeft de populaire Twitch-livestreamer Darkness429 gevraagd wat hij het liefst wilde weten over de wapens in het spel. Daarna vroegen ze Julia Schimek, Weapon Designer van Battlefield 1, om zijn vragen te beantwoorden. Lees alles hieronder het korte interviewt over de wapens van Battlefield 1.

Darkness_429: Hoe voelen de wapens in vergelijking met eerdere Battlefield-games?
Julian Schimek:
De wapens van Battlefield 1 zijn iets meer gespecialiseerd. Om alles eruit te halen, moet je letten op de sterke en zwakke punten, en het juiste wapen in de juiste situatie gebruiken. Een goed gebruik van je wapens voelt lonender dan ooit tevoren.

Darkness_429: Zullen de gadgets Battlefield-spelers bekend voorkomen?
Julian Schimek:
Onze gadgets zien er misschien anders uit, maar je zult je meteen thuisvoelen. De Eerste Wereldoorlog was een drijvende kracht achter innovatie. Dat leidde niet alleen tot zaken zoals tanks en pantserdoorborende patronen, maar ook tot medische gadgets en verkenningsgadgets die een kentering teweegbrachten in de volgende eeuw van oorlog.

Darkness_429: Zijn er manieren om mijn wapens aan te passen?
Julian Schimek:
Bij de meeste wapens kun je bajonetten gebruiken of het gedrag aanpassen. Daarnaast kun je de vergroting van de kijkers op de wapens wijzigen. We hebben ook ongelooflijke wapenskins. Daarover zullen we de komende maanden meer vertellen.

Darkness_429: Hoe voelen langeafstandswapens aan, zoals sluipschuttergeweren?
Julian Schimek:
Ze zullen bekend aanvoelen voor spelers die graag de rol van sluipschutter op zich nemen in Battlefield-games, maar ze zijn niet precies hetzelfde. De grootste verandering is dat je eigenlijk het meest effectief bent als je op de juiste afstand van je doelwit blijft. Je moet dus niet altijd zo ver mogelijk weg blijven. Je wilt zeker weten dat je niet te dichtbij bent, maar ook niet te ver weg.

Darkness_429: Spelen contactwapens een grotere rol in het nabijheidsgevecht?
Julian Schimek:
Nabijheidsgevechten met vijanden vonden in de Eerste Wereldoorlog veel vaker plaats dan in andere oorlogen van de 20e eeuw. We hebben een aantal unieke soorten contactwapens ontworpen om hiervan te profiteren, elk met andere aanvalssnelheden en andere schade.

Bron: https://www.battlefield.com

>
MENU