GameNerds | Get Smarter with Games
SOCIAL:
Filed under: Call of Duty

Call of Duty en Fresh Ego Kid lanceren een limited edition streetwear-collectie

Ter ere van de komende lancering van Season One in Call of Duty: Black Ops Cold War en Warzone lanceren Call of Duty en Fresh Ego Kid een limited edition streetwear-collectie.

Fresh Ego Kid is een bekend streetwear-merk in het Verenigd Koninkrijk en is bijna tien jaar geleden opgericht door de voormalige voetbalprof Marvin Morgan. Sindsdien heeft het merk in heel het Verenigd Koninkrijk een duidelijke stempel gezet in de werelden van sport en muziekcultuur. Fans van het merk, naast Maitland-Niles, zijn onder meer sterren als Raheem Sterling, James Maddison en Giggs, terwijl Morgan zelf onlangs werd genoemd in de 2020 Football Black List – een initiatief dat de meest invloedrijke zwarte mensen in de Britse voetbalwereld looft.

Het assortiment van Call of Duty: Warzone en Fresh Ego Kid is nu exclusief verkrijgbaar bij de officiële Fresh Ego Kid online-winkel – freshegokid.com

“Warzone heeft tot flinke competitie geleid tussen sommige spelers van ons team. Soms praten zij onzin, maar het is wel duidelijk dat ik in de top drie van ons team sta, haha,” aldus Ainsley Maitland-Niles. “Dat Warzone samenwerkt met Fresh Ego Kid betekent dat straatmode de krachten bundelt met de Call of Duty-community. Best wel bijzonder, als je erover nadenkt.”

De limited-edition Call of Duty: Warzone x Fresh Ego Kid streetwear-collectie bestaat uit zes premium hoodies en acht unieke T-shirts. Fresh Ego Kids’ kenmerkende designs worden gecombineerd met enkele van de meest iconische afbeeldingen en composities uit het Call of Duty: Warzone-universum.

Call of Duty: Warzone is sinds de release op 10 maart door 75 miljoen spelers gespeeld. Binnenkort gaat Season 1 live in Call of Duty: Black Ops Cold War en Warzone op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One en pc. Bekijk de officiële trailer van Season 1 om te zien wat dit seizoen spelers gaat bieden.

>